tisdag 24 december 2013

Julafton!


I ett drygt år har jag drömt om detta pussel. Visserligen stod det på min önskelista inför jul men att jag skulle få det trodde jag aldrig. Så, vid julklappsutdelningen fick jag 3 st tändsticksaskar med 4 ledtrådar. Upp, fisk, fåtölj samt c 24 december.
Jag fattade absolut ingenting. Insåg dock att enda anledningen till att man inte slår in en julklapp är att den är för stor. Jag sprang upp på ovanvåningen och började leta. Att leta efter ett paket som är så stort att det inte går att slå in borde vara mycket enkelt. Det var det inte!
Så var den plötsligt där. en kartong. stor.
Gissa om jag blev glad.
så nu börjar allt...






4 kommentarer:

  1. 24000 bitar! Hur många år tar det? Hur gör man?
    Samuel

    SvaraRadera
    Svar
    1. En bit i taget. Räknar med mellan ett och ett och ett halvt år. Tur att jag är född med envishet.

      Radera
    2. Andreas Rubenson8 januari 2014 kl. 11:08

      Lycka till! :)

      Radera
  2. Det är ju det som du har pratat om! Häftigt! :D

    SvaraRadera